Jesteś tutaj

Lista informacji semestralnych

17/01/2017 - 12:23

REJESTRACJE W SEMESTRZE LETNIM 2016/2017, STUDIA II STOPNIA

Uprzejmie informujemy, że zapisy na wszystkie przedmioty oferowane przez Instytut Historyczny, tak jak w poprzednich latach, odbędą się drogą internetową. Rejestracje otwarte będą w terminie 25 stycznia 2017 (godz. 10.00) - 24 lutego2017 (godz. 23.59) . Zapisy objęte są rejestracjami bezpośrednimi na przedmiot i do grup (decyduje kolejność zgłoszeń).
Szczegółowy spis rejestracji wraz z kodami dla poszczególnych grup przedmiotów podany został w ogłoszeniu.

02/11/2016 - 08:34

PODPIĘCIA PRZEDMIOTÓW - SEMESTR ZIMOWY I CYKL ROCZNY W ROKU AKADEMICKIM 2016/2017

Uprzejmie informujemy, że w porozumieniu z Biurem Spraw Studenckich i Działem Aplikacji Komputerowych, dla studentów Instytutu Historycznego w dniach 7 – 15 listopada 2016 r. zostanie uruchomiona tura podpięć przedmiotów semestru zimowego i cyklu rocznego.

06/10/2016 - 17:19

SPECJALIZACJA NAUCZYCIELSKA - STUDIA II STOPNIA

Uprzejmie informuję, że Ci z Państwa, którzy chcą realizować program specjalizacji nauczycielskiej na studiach II stopnia, a nie ukończyli jej na studiach I stopnia, powinni zrealizować także pełny program specjalizacji przewidziany dla studiów I stopnia. Jest to warunek konieczny dla uzyskania uprawnień do nauczania

Strony

Lista ogloszen

27/03/2017 - 10:35

A. Janiak-Jasińska - dyżur 28.03.2017 r. odwołany

Szanowni Państwo,
w związku z wyjazdem odwołuję najbliższy dyżur - we wtorek 28 marca. W sprawach pilnych proszę słać maile, w sprawach mniej pilnych - zapraszam na następny dyżur - 4 kwietnia. Jak zawsze, w godz. 18.30-19.30.
Przepraszam za utrudnienia
Agnieszka Janiak-Jasińska
 

25/03/2017 - 18:46

Odwołanie zajęć 28.03.2017 (Bliski Wschód i Palestyna)

Szanowni Państwo, 

Ze względu na inne obowiązki, jestem zmuszony odwołać nasze zajęcia 28 marca o 11:30. Temat zrealizujemy na kolejnych zajęciach 4 kwietnia 2017 roku. 

Pozdrawiam 

M.L.

20/03/2017 - 15:44

Wolicki. Odwołany dyżur 21.03

Szanowni Państwo!

Uprzejmie informuję, że zmuszony jestem odwołać mój jutrzejszy dyżur. Równocześnie informuję, że dyżur środowy rozpocznę nieco wcześniej niż zwykle, o godzinie 12.45.

Przepraszam za ewentualne niedogodności.

Ukłony
Aleksander Wolicki

17/03/2017 - 20:16

Dyżur w dn. 20.03.

Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, że w poniedziałek 20.03. mój dyżur rozpocznie się o godz. 12.00.
Z poważaniem,
Katarzyna Błachowska

17/03/2017 - 07:41

Dobrochna Kałwa - odwołane zajęcia i dyżury

Szanowni Państwo,
W dniach 17.03-3.04 moje zajęcia i dyżury zostają odwołane. W sprawach pilnych proszę o kontakt mailowy.
Z poważaniem
Dobrochna Kałwa

Sekretariat ds. studenckich:

Pokój nr 7, III piętro,
tel. 22 55 20 592;
22 828 01 03
poniedziałek     9:30-15:00
wtorek               9.00-15.00
środa                 9:00-15:30
czwartek            7:00-17:30
piątek                 nieczynny

p. Iga Bukowska 
i.bukowska@uw.edu.pl
p. Klaudia Pożarycka
k.pozarycka@uw.edu.pl

Pokój nr 5, III piętro,
tel. 22 55 20 771
poniedziałek – nieczynny
wtorek – 9.00-15.00
środa-piątek – 9.00-15.00
sobota - nieczynny

p. Elżbieta Godlewska
e.z.godlewska@uw.edu.pl

 

Sekretariat ogólny i dyrektora:

Czynny w dni powszednie:
8.00 - 16.00,
pokój 18, III piętro
tel. 22 55 20 415,
tel./fax 22 826 19 88
e-mail: sekretariat.ih@uw.edu.pl

mgr Paweł Derecki
mgr Iwona Włodarczyk